Sunday 7 August 2011

Cik Fyza Mcm Ni Rupenye..

Malam ni aku sgt BUHSAN BIN BORING..akhirnye cam bese lah..aktiviti mase boring aku ialah GOOGLING..aku pun google2 lah carik RAHSIA BULAN KELAHIRAN KAJIAN DR FADZILAH KAMSAH..sebenarnye dah lame aku penah bace bende ni..tp hari ni,aku nak analyze balik diri aku..:P..
okey..bezday aku ialah---->16 DISEMBER 1991



DISEMBER
  • 1.Sangat setia dan pemurah
  •  >setia?hehe..kesetiaan aku x pernah teruji lg..so,no comment..tp klu bab pemurah,aku rase betol lah tu..(baek,sila muntah jaoh2 )...sbbnye aku x boleh tgok pemintak sedekah kat pasar malam..mesti je aku nak hulur2 wpun sepuloh sen..maaf,statement bkn utk mbangga diri mahupun riak tp itulah aku.. 
  • 2.Bersifat patriotik
  • >ape maksudnye nih?agaga!mane ade patriotik...cume klu bab2 bola sepak tuh baru lah nampak kePATRIOTikan aku..semangat HARIMAU MALAYA..:p
  • 3.Sangat aktif dalam permainan dan pergaulan
  • >haha..aku x paham ape maksudnye ni..yang aku tawu,aku stat berjinak2 dlm dunia sukan ni mase form 4..itu pun masuk team volley ball ngan maen lari2 itik..(aku pggil lari2 itik sbb aku lari cam x lari je..)
  • 4.Sikap kurang sabar dan tergesa-gesa
  • >aku ni nak kate kurang sabar tu,mmg x lah..aku ni antara manusia2 yg bersabar sehingga rela dibuli oleh kakak2 kat tempat keje....bersikap tergesa2 pun x..jadi,aku nak banned statement ni seratus peratus..haha
  • 5.Bercita-cita tinggi
  • >yup!yg ni btol..cita2 aku lg tinggi dari ketinggian aku..muahahaha...aku nak HONDA JAZZ MERAH!pastu nak melancong kat KOREA,PARIS,LONDON...impian yg agak mustahil lah aku rase..hehe
  • 6.Suka menjadi orang yang berpengaruh dalam organisasi
  • >yg ni boleh diterima jgk lah..tp aku x adelah sgt suka..cume dari sekolah sampai ke matrix and sampai masuk u,at least aku ade pegang 1 jawatan..jawatan yg sgt femes ngan aku ialah setiausaha...tp currently,aku jd BIRO MULTIMEDIA utk BIOSMARTEAM(persatuan bebudak degree BIO UiTM)
  • 7.Seronok bila didampingi
  • >hehe..yg ni aku x boleh nak nafikan..lg ramai org dkt ngan aku,lg aku suka..lg2 kalau kwn aku tu jenis yg sehati sejiwang sekepala ngan aku..
Inilah antara komuniti2 aku..haha
8.Suka bercampur dengan orang
  • >btol3..
  • 9.Suka dipuji, diberi perhatian dan dibelai
  • >errr?aku boleh terima pujian tp aku x suke kene puji lg2 pujian yg aku rase cm x ikhlas langsung..rase cam nak sepak jaoh2 je klu ade yg puji over nih..nampak nau menipunye!cth nye bila ade org ckp aku cantik..argghh!aku rase cam sekadar pujian nak jage hati..tp klu ckp aku kiut,tarapappa!hehehehehehhhh..
  • 10.Sangat jujur, amanah dan bertolak ansur
  • >kalau xde perkataan "sgt" tu,aku boleh terima...sbb ade sekali tu aku PECAH AMANAH!hahaha...eh,sekali je ke?
  • 11.pandai berpura-pura
  • >x pandai berpura2?oh,peliss!aku ni drama queen tawu!haha
  • 12.Cepat marah
  • >aku x cepat marah sbb aku ni penyabar..ahaks!tp dlm penyabar aku tu,aku admit aku seorang yg panas baran..sbb tu aku warning awal2,jgn bg kesabaran aku over the limit..haru biru nanti..
  • 13.Perangai yang mudah berubah-ubah
  • >setuju!aku sendiri x boleh predict mood aku..
  • 14.Tidak ego walaupun harga dirinya sangat tinggi
  • >haha..statement ni x betol sgt..sbb aku tawu aku ego..ego aku lg tinggi dari KLCC..tp tu bila aku tgh bengang.bila aku dah cool down,aku boleh rendahkan ego aku serendah2 nye..
  • 15.Benci pada kongkongan
  • >ape maksudnye?aku x kisah pun mak aku kongkong aku..
  • 16.Suka berlawak
  • >aku x  tawu lah yg ni betol ke x..tp kengkawan aku ckp aku ni kelakar plus kiut..aiseh!(baek,sila muntah jaoh2 lg sekali)
  • 17.Pandai buat lawak dan berfikiran logik
  • >haha..fikiran aku kdg2 logik,kdg2 tu merapu je lebih..biaselah,keupayaan aku utk berfikir luar alam dan out of syllabus ni mmg x dpt disangkal lg..muahahaha..

in a nutshell:kira nye pandai jgk lah fadzilah kamsah wat kajian..hampir sumenye tepat ngan karakter aku..hehehehehhhhh.....

Gambar hiasan








Dah Habis Baca?Kalau Suka,Sila Like..Thanx.. :)

4 budak kasi surat cinta:

ruzaimi@Along said...

Nak promote diri ar tu..haha..

ariff said...

ada perubahan sket pada blog.. :)

Norhasfiza Roosli said...

ruzaimi:jgn sibuk eh!hahaha..
ariff:lame ko menyepi..rindu plak nak dgr ayat2 cinta ko..hahahahahaha

~afiqah~ said...

so lbh kurang sm cm ak la kn..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...