Saturday 28 April 2012

Dingdong Dantes @ Jom Heboh

Assalamualaikum.. hehe.. *sengih lebau lebau sambil menaip*
Semalam aku ade cakap pasal Dindong Dantes datang jom heboh kan kan kan?  oh ya, btw.. korang kenal x dingdong dantes ni siape? sesiapa yang minat tengok telenobela filipina tu for sure kenal dia.. lagi2 yang duk tercangak tengok tv3 tiap2 petang.. hehe.. beliau ni hero drama Marimar, Stairway to heaven & Endless Love.. Pelakon Filipina yer...


inilah si dingdongbell~ sumber gambar- GOOGLE
Gara-gara dia ni, aku lady GAGAH bersesak2 kat JOM HEBOH @ IPOH.. sampai je sane, aku terus jalan ke booth Wanita Inspirasiku tanpe menghiraukan retis2 kat booth laen.. yelah, motif aku nak tengok dia ni secara live.. ensem ke x macam dlm tv tuhh~ tapi mase tu ade retis laen.. ade si AMRAN ISMAIL (watak emeriz dlm drama cinta buat emelda yg tgh meletops kat tv3 ni).. 

AMRAN ISMAIL


Aku pun tunggu lah kat tepi.. dgn penuh harapan dapat jumpa mamat ni.. and the, tiba2.. aku dgr suara org jerit2.. mase tu mata aku dah bercahaya sebab.. sebab........ dingdong dantes dah keluar! muahahahaha.. penantian yg x sia2..



slot ramah mesra

okey okey.. gambar yang selepas ni , sila jelez.. opss! sila jangan jelez~ hehe

peh, macam mimpi je~
Mula2 aku ingat dah takde harapan nak bergambar dengan dia..so, aku amek gambar dari jauh je la.. tapi tiba2..aku dgr announcement.......
" Sesiapa nak amek gambar instant dengan Dingdong, sila daftar dulu.." 
Dan kebetulan yang teramat sgt, aku duduk sebelah kaunter tu je.. Bila akak tu tanye name, terus aku bagi sambil keluar duit lima hinggit ( utk gambar)... yeay! aku org 1st.. 

comel kannnnnnn...
Dialog aku mase nak capture gambar ni...

Aku: satu gambar lagi boleh.. eh eh, one more picture pliss..
Dantes : oh, sure! sure! 

Mak oii, neves bebeno kau jahh sampai tershashul bagai~ Aku pun amek lah gambar dia tersenyum kiut macam ni.. muahahahaha.. ok2, aku selitkan lagi gambar retis2 laen yg aku sempat tangkap...

EIRA SYAZIRA ( DINGDONG  dah overshadow dia sampai kehadiran EIRA kat situ x ramai org perasan)

Shah Iskandar ( hero atas nama cinta & 3 janji) with Iqram Dinzly
Aku ade banyak gambar dantes je.. yang laen2 tu aku tengok sekali imbas pastu terus blahh~

:::owwwww, rase macam mimpi je lagi ni dapat jumpe beliau..dah rezeki aku dia datang jom heboh kat ipoh..klu dia dtg mase jom heboh kat johor, KL , sabah mahupun sarawak, mmg kirim salam je lah aku nak pergi..~

Okey, sekian...




Dah Habis Baca?Kalau Suka,Sila Like..Thanx.. :)

2 budak kasi surat cinta:

Atoo said...

wahh,, hehhe... hemsem sgt ea...

Norhasfiza Roosli said...

@noor atikah kannn? dalam gmbr pun hensem, apetah lg bile tgok face to face.. yawwwww~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...