Monday 9 April 2012

Minggu Test Sedunia~~

Assalamualaikum.. dah berape lame ye x update since last post?? maklum lah, 'diplomat' kan.. busy..huehuehue... 
gambar di atas terlalu over utk menggambarkan kesibukan aku~~


motif nak update blog kali ni sebab nak release tension  jap.. Minggu ni memang minggu test & quiz sedunia.. last jumaat dah lepas test reproduction.. jawab soalan pun ntah ape2 je.. tomorrow is the most crucial plus horrible plus terrible test.. -IMMUNOLOGY hokeyh..
Kitorang selaku 1st batch yang amek subjek ni rase agak stress jugak la..bentuk soalan x tawu camane, nak refer kat senior pun x boleh.. klu ade pun yg amek subjek ni of kohh la budak medic.. aku ni mane la ade kenalan dari fac medic.. sob sob.. *meleleh hingus* 
Lusa pulak bersamaan dengan rabu ialah hari cutiiiii..hoorayy! tapi aku tak sure cuti sempena ape..yang penting cuti..bole lah aku prepare utk study test biophysic (khamis).. hari sabtu pun one of the most crucial test in the world..test animal physio.. subjek ni asalnye aku suka tapi bila masuk kelas je mesti aku jadi seram sejuk.. risau name aku dipanggil utk menjawab soalan2 beliau yg bercorak critical thinking.. (setakat ni selamat lagi).. hehe.. 
bila time busy2 ni rase cam nak kurung diri je dalam bilik.. hibernate~ tampal "NO ENTRY" kat pintu bilik.. nak turun makan kat kafe pun malas je rasenye.. *dah macam final exam atmosphere je* tapi disebabkan seruan meeting sana sini, atas dasar tanggungjawab aku pun attend meeting dlm keadaan paksa rela~~ hehe



Tapi busy2 aku pun, sempat je curik mase fesbuking, surf internet~~ tagline aku "study lima minit, fesbuk 55 minit".. till then, chaw! wish me luck tomorrow.. :)



Dah Habis Baca?Kalau Suka,Sila Like..Thanx.. :)

0 budak kasi surat cinta:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...