Thursday 25 August 2011

4 Hari Lagi...

Ade ape dgn 4 hari lg?of coz lah 4 hari lagi nak raye..hehe..bersamaan dgn tarikh aku berhenti keje...aku keje sampai malam raye coz aku nak duit raye plus hamper...bos aku tu cina tp baek kan dia..siap nak kasi hamper lg..hehe...
tp pasni,sayonara RC TRADING yg dah byk bg aku kenangan manis pahit masam payau...lepas ni aku dtg sane sbg customer pulak...keje kat situ mmg bes..tp yg mengurangkan rase bes bile ade tipikal org yg gila kuasa suke mengarah aku mcm2..kalah bos besar..haish!x mungkin aku akan keje kat situ lg lepas ni..
so,nak tanye u olls ape persiapan raye kali ni?aku tempah 5 pasang baju raye..warne biru,hitam,coklat,purple.dah siap mase puasa ke 20 hari tu..tp aku tempah wat baju kurung pahang and baju kurung ajer...xde nye aku nak wat baju kebaya..x minat!haha..lagi aku dah beli 4 pasang kasut...dua kasut jenis wedges tu.ala,kasut yg tinggi tu...nak menutup kekurangan aku..aku kan pendek..
inilah lah wedges!


lagi 2 pasang jenis flat lah..aku pakai bila rase2 nak bergaya smart kasual..hand bag plak aku dah beli dua..satu sling bag,lg 1 beg ala2 feminine gitu...siyes aku ni membazir.iye,aku tawu aku jenis yg membazir...tp bende2 ni aku beli utk dipakai mase kat u nnti..adik2,jgn tiru perangai kak ja okey?sesungguhnye membazir itu amalan syaitonirrojim..
Okeylah,motif aku update entri kali ni sbenanye nak ckp yg aku x sabaaaaaarrrrrr nak merdekaraya...beraya and at the same time,merdeka dari keje..muahahahaha...x sabar sgt!
sekian~~~
Dah Habis Baca?Kalau Suka,Sila Like..Thanx.. :)

2 budak kasi surat cinta:

ariff said...

orang miskin macam aku pakai baju raya taun lepas jee...

Norhasfiza Roosli said...

tu bkn miskin..org laki watpe nak baju raye byk2..bwek!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...