Monday 5 September 2011

Kenapa Aku Suka Tengok Bola Sepak?

Assalamualaikum..
okey,setelah 2 post berturut2 asyik title ade no 10,kali ni aku nak state 5 sbb aku suka bola sepak..hehe..ape?igt laki je minat bola??zaman skang ni pompuan pun ramai je yg minat bola..siap ade yg gadoh2 mencarut ntah pape kt fesbuk sbb team pilihan kalah..haish,x ptut..x ptut..ok,sbb2 aku minat bola ialah..jeng jeng jeng...


1.PLAYER2 YG HENSEM
klu perempuan,ape lg lah reasonnye kan..haha...klu luar negara nye club aku supporter LIVERPOOL.siap ade beg galas LIVERPOOL lg...tp hati aku kat CRISTIANO RONALDO,pemaen REAL MADRID..haha..sengal kan..
klu local football,aku sokong negeri 9 wpun aku ni dah terang dan nyata xde langsung darah negeri 9..pembelot no 1 negeri perak aku ni!haha..tp n9 should thanx kat si kembar aidil & zaquan..aku support n9 pun sbb ade diorang..hehe..tp dulu lah,sejak diorang dah x bujang,x minat dah..hoho..
cristiano ronaldo..oh,ya...lupa nak ckp,dia sgt macho dlm iklan syampu CLEAR FOR MEN..

aidil & zaquan..ce teka yg mane 1 aidil,mane 1 zaquan??hehe..sbg bekas peminat,aku mmg dah cam  diorang..sekali pandang je..hehe
2.NAK MEMAHAMI JIWA LELAKI
haha..poyo je pulak reason ni..tp aku mmg nak memahami jiwa diorang.bakal suami aku nanti kan laki jgk..so,nanti aku pahamlah kenapa diorang ni style makan bola,tidur bola,study bola..jgn nanti bini pun bola sudah!haha..


3.AKU SUKA TENGOK BOLA BERGOLEK2
mmg bez tgok bola kene sepak sane sini..mase tu dup dap dup dap jantung aku klu bola sampai ke tgn pihak lawan..eh,bkn tgn,kaki pihak lawan..hehe..bola kan bulat,terer mcm mane pun satu2 group tu,ape2 boleh jadi..


4.GOL!!!
okey,ni lah saat kemuncak..aku pun join jerit2 klu time dah gol tu..tp klu time team lawan gol,mulalah merungut2..maen tipu lah,pura2 jatuh lah..haha


5.BOLA MMG BES..
mcm biase,last reason aku selalu je cliche..poyo!bola mmg bes,sume org tawu..arnab aku pun klu boleh bcakap,dia pun ckp bola sepak bes..ok,yg ni merepek!arnab x tawu ape2 psl bola..hehe..


::whuteva it is,aku x penah lg pegi stadium.(stadium uitm tu penah la).so,aku teringin nak dating kat stadium..or lg better klu aku pegi dgn kekasih halal...:)


di sebalik sesuatu team,ade jurulatih..haish,korang ni..asyik minat player je..kesian jurulatih..(caption ni aku tuju kat diri sendiri..jgn terasa tau..:P )



Dah Habis Baca?Kalau Suka,Sila Like..Thanx.. :)

2 budak kasi surat cinta:

Mag_Jr Shomei said...

oiii nyah! aku dah wat dah entry post pasal bola sepak...dah dan ko pun nak letak gak abg2 aku CR dgn abg kembar aku ek? sebok jew...hahahaha

Norhasfiza Roosli said...

shadap ko noks!aku kan kakak ipar ko..jd haruslah aku letak gmbr2 diorang..bwek!:P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...