Thursday 2 August 2012

Result Oh Result !

Hari ni dah masuk 2hb Ogos..
Esoknye pulak 3hb Ogos..
Bezday pemaen bola sepak..
Si kembar Aidil & Zaquan.. 
Si kembar yang kachak.. :P
Pujaan hati aku mase zaman hingusan dulu..


Ok, drop the subject..
Straight to the point..
3hb---> keluar result exam..
Exam yang aku rase sangat disaster..
Soalan2 yang tetibe aku rase macam soalan budak medic..
Out of box..
Out of syllabus..
Muahahahahaha...
Wait and see..
My current CGPA is 3.48..
Mampu ke tak aku nak dapat CGPA 3.5 ..
Frankly, rasa tak mampu.. :(
Kalau sem ni aku dah hancur sehancurnya..
Harapan nak cover balik untuk CGPA sgt susah..
Sebab tinggal lagi setahun aku kat UiTM ni.. 
Oh my result~



Dah Habis Baca?Kalau Suka,Sila Like..Thanx.. :)

0 budak kasi surat cinta:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...