Sunday 26 August 2012

2PM


I'm not a KPOP maniac.. it is just among all korean bands,i love 2PM and CNBlue.. tapi hari ni aku nak update pasal 2PM je.. nowadays, Halyu star dah merebak ke seluruh pelusuk dunia.. eh, yeke? haha.. tak apelah.. yang penting Malaysia included! 
Like what i mentioned above, aku memang tak minat KPOP.. seriously, jangan tanya aku soalan2 pasal KPOP.. klu pasal 2PM je aku boleh jawab.. haha..

From left : Ok Taecyon, Nickhun Horvejkul, Jang Woo Young, Lee Jun Ho, Kim Jun Su, Hwang Chang Sung
I made this myself~
Jun Brothers (Junsu + Junho)

1. Why I like 2PM?
-sebab aku suka tengok they way depa ni dok menari.. style ok! ade orang cakap ade lagi group yg terer menari but who cares? lol~

2.Siapa yang aku paling suka antara mereka berenam?
-Of course Lee Jun Ho. Sebab.. sebab dia ada smiley eyes.. mata sepet2 gitu.. plus dia ni 'underdog'.. means dia sgt berbakat tapi disebabkan popularity Nickhun and Woo Young's talent in dancing, orang tak berapa nak 'nampak' dia..lagipun dia antara Korean idol yang boleh menyanyi sambil menari..ok,just my two cents.. :P  but recently, company mereka ni dah mula nampak his composing ability.

Lee Jun Ho.. Oh,man! Look at his smiley eyes.. *melt*


3. Lagu 2PM yang aku suka..?
-Hands Up *sebab sangat catchy*
-Give It To Me *composed by Lee Jun Ho*
-Heartbeat *zombie dance.. ngeee*
-Hate You
FYI, memang ringtone handphones aku pasang lagu2 diorang ni.

Disebabkan aku minat kat depa2 ni, dekstop wallpaper, handphones, twitter, fesbuk semua aku letak gambar diorang. and rasenye dah lebih lima kali aku asyik mimpi 2PM..oh man! 2PM maniac~

2PM members~
Daegu Harabeuchi, Kim Jun Su ( the oldest)





The beast among the beast, Ok Taecyon
Thai Prince Nickhun Horvejkul

























The comedian Jang Woo Young






















Smiley Eyes Lee Jun Ho














The Maknae (youngest) Hwang Chang Sung

Dah Habis Baca?Kalau Suka,Sila Like..Thanx.. :)

0 budak kasi surat cinta:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...