Sunday 16 October 2011

Something Wrong Somewhere!

*sigh*
hmm,malam ni tetibe aku x boleh tido..aku terasa mcm sumthing wong sumwhere tp aku x tawu ape yg "sumthing" tu..*xde kene mengena same sekali ngan soal hati & perasaan..sila take note ye..*
tiba2 terasa nak buat penghijrahan kat diri sendiri tp aku x dpt nak fikir penghijrahan tang mane yg aku nak buat tu..
seriously,minggu ni aku rase the most serabut week ever!biase lah tu..bizi ngan aktiviti kat fakulti..balik bilik je aku terus campak barang merata2..x sempat nak kemas..nak study apetah lg..mmg las2 buku yg study aku...*alang2 bizi ni,baek aku terus jd MPP sem depan..hohooo*
alhamdulillah,sume aktiviti tu dah selesai..and insyaallah lepas ni xde lg aktiviti2 yg mengganggu aku utk fokus kt study..and klu ade pun,terpaksalah aku terima dgn hati yg penuh rela..yelah,aku dah terikat ngan 2 jawatan..busy?itulah hakikat yg aku kene terima bila aku diamanahkan utk memegang jawatan..*the choosen one..hehe*
tp inilah pun the way utk aku challenge bakat kepimpinan yg aku ade..errr..what the...?bila mase ntah aku ade bakat memimpin ni..haha...
ok,tgh2 menaip tetibe aku dpt jawapan kpd ape yg sumthing wrong sumwhere mlm ni!!
bila aku pandang bilik aku,baru aku perasan yg bilik aku x ubah mcm sarang tikus..hahahahaha..tu lah sebabnye!yelah,aku kan pembersih orgnye..kui3..okey,chaw dulu..mau kemas bilik..babaii...:P

Dah Habis Baca?Kalau Suka,Sila Like..Thanx.. :)

2 budak kasi surat cinta:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...