Friday 14 October 2011

Aku Berharap Dia Adalah Jodoh Dari Allah Untukku

Assalamualaikum..
Okey,lame aku x update blog..sbb this week was the most busiest week ever!haha..ntah pape jek ayat omputih aku ni...
straight to the point aje ye..baru je tengahari td,telah berakhirnye Karnival Sains & Teknologi(CARSTECH) anjuran Fakulti Sains Gunaan(iaitu fakulti aku sendiri)...karnival ni bermula dari hari selasa sampai hari jumaat..kat booth aku ade menyediakan aktiviti2 such as blood pressure checking,blood type test,BMI test & mcm2 lg..satisfaction aku berada pd tahap yg hiperbola sbb agak ramai yg singgah booth kitorang..sampai aku kene check blood pressure org ramai 4 jam tanpe henti..perghh!tp x terasa sgt penatnye sbb aku enjoy buat bende tu..
ape yg membuatkan aku bertambah eksaited utk jage booth persatuan aku(BIOSMARTEAM) ialah dgn kehadiran Mr XY kat booth..whoaaaa,terharunye aku sbb dia dtg..
muke aku mase serve dia mmg cool gila *well,aku mmg cool..haha..*tp dalam hati gelabah tahap nak meletup jantung..klu aku check heartbeat diri sendiri,maybe dah sampai tahap 132 heartbeat per minute..hehehe...

aku x tawu ape isi hati dia tp yg penting aku tawu isi hati aku..aku berharap dia adalah jodoh dari Allah utk aku..mcm yg aku pernah ckp dlm previous entry..x perlu kapel2 pun xpe..asalkan aku tawu my heart is yours and your heart is mine...then habis belajar terus kawen..*nada mcm desperate je..eh2,bukan desperate..cume x nak mengurangkan kemanisan cinta tu je..aisey,poyo!*


sebabnye klu boleh,aku x nak lah mmbina perkahwinan beasaskan dosa2 kecil mahupun besar yg pernah dibuat mase bercinta..*aku tawu aku bukan islamik sgt* tp jauh di sudut hati aku,aku mengharapkan such a thing like this could happen..kwn2 bloggers,doakan saye..hehe.. >_<
okey,sekian saje entri kali ni..malas nak taip pjg2 sbb baru bangun tido ni..idea x mencurah2 ke ladang gandum...
makan2 kat SUBWAY seksyen 7 shah lam sempena meraikan hari terakhir carstech.. together2 wif watip,nik,bella,pija,nadia..wink3,..nampak x muka aku yg kepenatan tu?hehehhhh
hmm,aku perasan yg kepala aku agak besar..hahahahahahaha















Dah Habis Baca?Kalau Suka,Sila Like..Thanx.. :)

4 budak kasi surat cinta:

ariff said...

bagus ar kalau da ada niat nak membina perhubungan yg halal.. insyaAllah aku doakan..

Norhasfiza Roosli said...

thanx ariff..niat tu yg penting ye..hehehe

Muhd Asyraf said...

like this post also. :D aku akan doakan utk kau kecik .. doakan la utk aku sekali k.. biarpun tak kapel ngan si "dia" tapi aku selalu mendoakan yg dia adalah jodoh aku :)

Norhasfiza Roosli said...

@Muhd Asyraf
alrite acap..jom lah kite saling mendoakan..haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...