Saturday 19 November 2011

Bila ekonomi Cik Fyza dah meleset......

Assalamualaikum w.b.t...
Setelah agak sekian lame aku menyepi..baru malam ni baru ade mood nak blogging2..
Bukan je blog,facebook pun aku dah jarang2 bukak gara2 ketiadaan beruk band..aku temporary terminate.aku terpaksa membuat keputusan paling sukar dlm hidup aku tu so that aku boleh fokus study.chewahh!! haha...klu ade beruk tu,mmg lah esoknye nak final exam baru aku bukak buku parasite berat 3 kg tu..muahahaha...
aku nak tanye ni,ade sesape x yg x suka duit??aku mengaku ye yg aku sgt suka duit..dan gara2 aku tersangat suka kat duit,makanye bila dah nak masuk hujung2 sem mcm ni,aku boleh dikategorikan dlm golongan papa kedana sbb dah xde duit!!!






ekonomi tgh meleset..muahaha....rase mcm sadis lah bila xde duit ni...aku nampak baju cantik,tp x boleh beli..hanye mampu tengok dan pegang..nampak beg cantik,hanye mampu pandang...aku rase hidup tanpe duit merupakan salah satu stage paling sukar dlm hidup aku..lg sukar compared to clash ngan pakwe..ok,aku tipu!aku x pernah ade pakwe and x pernah clash.so,aku x tawu mcm mane rasenye frust menonggeng tertonggeng tu. >_< .bila duit ptptn dah nak abis,kene lah cepat2 buat apllication biasiswa PAMA.. tu pun encik roosli & puan asiah dah limit kan rm50 tuk seminggu.dpt extra pun klu aku berkelakuan baek...sob..sob..padan muka aku!pandai2 lah aku bajet nak belanja ape tuk seminggu tu..waaaaaaaa...so,sem depan,aku dah pasang azam nak suruh mak aku yg pegang duit ptptn aku...
tp kan,aku ingatkan aku sorang je yg mcm ni..rupe2 nye kwn2 aku pun ramai jugak yg dah nak bankruptcy mcm aku...hahaha..aku pun x tawu ape yg aku belanja sampai duit aku tggal rm *** je dlm bank..
ok,tu je...babai.. :)

Dah Habis Baca?Kalau Suka,Sila Like..Thanx.. :)

0 budak kasi surat cinta:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...